Vardag & Utflykter 24 december – god jul ♡ 24 december, 2013 God jul allesamman. Hoppas ni haft en underbar dag, trots brist på snö och kyla. Nu kryper vi till kojs. Nöjda, belåtna, glada och kära. Har haft en lång och mysig dag tillsammans med våra fina familjer ♡ Glöm inte ta hand om varandra. 0 Comments Share You Might Also Like GÖTEBORG, DIY: EN MINITRÄDGÅRD OCH EN SÖNDAG PÅ MITT TAK. 27 april, 2014 15 december – julbestyr 15 december, 2013 Första smultronet 21 juli, 2013 No Comments Kommentera Avbryt svar
No Comments